I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday, June 7, 2011

BerTunanG !!

Assalamualaikum dulu..

 chewah tajuk gempak tu... "bertunang"
tapi bukan aku yang bertunang..
niy mahu story sikit...
ader la sorang kawan aku niy..
ini amoi aaaa..manyak susah..0oOoooO
dia tarak bagi tau sama den yg dia niy...dah...."tunang" (couple)
sama itu apek..haish..
apek mana??
 apek satu sekolah ma...dengan aku la..
but dia tua sikit beza setahun jerr..hahaha..(apek form 3)
aku lgi muda..kah..kah..kah..
patut lar..semenjak..dua..menjak niy..
kwn aq niy lain semacam..
selalunyer;..rajin tag gambar aku..
skrg x.. but why..??..jawab my question please!!
sedih niy...
skrg  niy banyak tag gambar bf die..pulak
sedih niy...uhuk,,,uhuk..
emm,.tak pe lah..asal both of u bahagia
happy ever after..
chewah,,ayat..
aq x marah pon..nak wat pe marah...betul xx.???..
tak pe..nanti aku tunang dengan Muhammad Amierul Mukmienien bin Mohd Musa ..
aku jemput tau..hehehe
ehhh...ehh..jap..jap...jap..
sapa lak ..amierul mukmienin niy..isk..isk..isk..
"bila masa lak aq ade boyfriends niy"???
cer explain.. (AKU ANTI COUPLE lerr ayat di atas hanya rekaan semata2)
hahaha..abaikan ayat tu..x wujud pun  amierul mukmiene aq tu. dlm novel n mimpi jerr..just joke..di tengah hari buta niy,..
haha boleh lak aq buat lawak antarabangsa panas terik tgh hari niy..
kepada kawan aku ..aku sorry klu kamu terasa ekkk...jangan marah ...jangan tersinggung..bukan apa aku sayang ko..tak nak hilang ko... ini bermaksan aq take care tentang kamu..tak nak kamu hanyut..dlm dunia percintaaan yg..errggg.."x dapat ku ungkapkan lgi kata-kata ku ini..takot terasa..." hrumm dah jadi wartawan melodi tak bertauliah pulak dah..

No comments:

Post a Comment