I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday, April 1, 2011

hukum bercouple ,,halal ke haraml

emm,.tdi kat.sekolah.kita orang belajar tentang jauhi zina..ye la aku tengok kawan2 aq ada yg bercouple..aku tak faham betul la dgn die org niy.( wei,.korg jgn terasa ekk)..x terdetik pun dihati aku niy nak bercouple..bgi aq mengelikan..hehe..jgn marah..

Bercouple setiap kali kita mendengarnya akan terlintas di benak kita sepasang insan yang sedang mabuk cinta dan dilanda asmara.saling mengungkapkan rasa sayang serta rindu,yang kemudianya memasuki sebuah biduk pernikahan.

dan aku malas nak kupas lgi tentang hal niy..malas nak suruh jari jemari aku menari kata laptop ni..
dari situlah kita akan melanggar peraturan /adab pergaulan antara lelaki dan perempuan,
 and last..terjadilah zina hati, lisan.mata.tangan..dan banyak lgi..
syaitan akan selalu menyesatkan kita apabila.. kita mengadakan pertemuan antara seorang lelaki dan perempuan..n so on..la..klu nak jumpa gak or study group ajak lah kawan perempuan ramai sikit dari lelaki..






dan banyak hadis2 yg mengukuhkan penyataan couple itu haram..ok lah penat membebel kat sini..penat la pulak..selamt beramal..

No comments:

Post a Comment