I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday, June 11, 2011

Air Tebu.?

emm,.sedapkan air tebu.??..meleleh ...hahaha..
tdi baru je  lepas hantar dua orang sepupu  aku  both of them boys ..
pergi balik rumah pengasuh dier.,.rempit jap..
nyemak jerr..kat rumah aku  "ayt tak boleh tahan"
. dah lah kepala tengah serabut niy..ngantok lak.tu..baru nak lelap jap jerr after doing all messy things
both of them bising suruh hantar kat pengasuh dia org.. "lain kali jgn dtg rumah aku"
ingat aku tukang gaji pe?
arrg..!

ehh,.jap..aku bukan nak cerita about this messy things..but about air tebu..
lepas je..hantar dia orang  time to go home now..lalu pulak kat gerai air tebu..
cheeass...dalam hati ckp "glup sedapnyerr nak buy lah satu "
otak ckp " woi,..jgn ko x ingat ker? yg...."
otak dan hati aku bercanggah pendapat..hrum
soo..by the end,...aku nak beli gak
alamak wallet aku tak bawak lerr pulak..
soo...balik rumah amik arr pe lgi..

soo..effect daripada minum air tebu tu..alamtnyerr malam niy aku demam lerr..
hahaha..sekarang pun kepala aq dah pening berdenyut..denyut.."padan muke ko"
tu la degil tak nak dengar ckp parents..
aku memang tak boleh minum air tebu..effect demam.
kah..kah..kah..
kerana kedegilan aku lerr..
dah teringin sangat nak wat cam ne?
betol tak korang?
 Wassalam.. ^_^

No comments:

Post a Comment