I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday, June 24, 2011

Aku MenCari KeteNanGAN !

aku ingin mencari ketenangan yang hakiki,..hrum..
aku melpasakan keluhan..
tidak ku daya lagi
tapi tetap ku harungi.

ya, adlina kau mesti kuat..
kuat..kuat..kuat..!
arrg ! damn !
aku seorang pengawas kaungseling..
tika aku...begini..
siap ? siap ?
mahu mengauseling aku..!
selama ini..kau sibuk mengaunseling  orang yang menghadapi masalah..
tika sdg aku  menghadapi kesulitan..
aku tak dapat mengunseling lagi diriku sendiri..
arrrg !
tpi aq cuba mengaunseling diriku sendiri

tolong bawak kan aku doctor..itu
aku amat memerlukan doctor itu
di amat penting disaat ini
bagi ku ..
"aku tak sikit ye,..kengkawan semua..just dalm kepala niy x center sikit tetiba je..nak wat puisi.."
ok tak aq buat puisi.?.haah misti teruk sgt kan puisi tu..? adlina tak ad talent la..

wey,.korang tolong ana.,.kepala..aq! kepala aku !
weyh,.siti fatimah..tolong aku..!
kepala aku berserabut niy....tengah berat gila arr..alot of problem..busy 24 hours..
sob..sob..sob 'tgh nangis niy' aku penat lah..
kenapa lah aku niy sangat obses..sgt pasal..bidang perubtan a.k.a kedoctoran
setiap kali ada jer something dieaseses..yg aq tak tahu..aku mesti buat reaserch..tentang ia..aq penat la..ingat semua teori..apa..kebedede lagi entah..psikology..arrg..! semua aku kaji..busy 24 hours...! "emm buat apa aq nak ingat kan? but entah perasaan ingin mengingat..ingin tahu"

aku nak stop..but tak boleh stop ..x dpt nak tahn diri aku lgi..
emm,..pgi tadi kat sekolah kita orang semua buat solat hajat..
hope makbul
then lepas , tu..kepala rasa ringan ja..Alhamdulillah..
tenang buat seketika.
emm,..ok lah dah lepas perasaan niy..nak geledah document jap nak post tazkirah pe ekk?

No comments:

Post a Comment