I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday, June 30, 2011

apa? aku naik pangkat..!! hehehehe

Assalamualikum,.reader !
apa..aku naik pangkat bior betul ko..!
haha buat saspen jor..ana niy yerkk.
bukan naik pangkat jadi CEO ILham & co.holding..kalau ada tempat kosong tu den pon nak !
dapat jdi PA kepada Tengku iLham Danial Al-Iqrami pun jadi lah
chop..chop..adlina pe ko merepek..!! aoiyai sah ko lupa makan ubat..
ok..stop..! nanti aku merepek karang pasal syarikat guaman tu..!
back tu de main point of de story

tak lama lagi aku naik pangkat larr nampak nyer..
dulu masa masih muda
orang panggil ana
adik
sekarang orang panggil ana
kak kila
hari Rabu
bertarikh 29/6/2011
waktu : malam
tempat: butik aper nyer entah aku lupa ! yg pasti baju kurung di meletop ehem..harga pon meletup thumbs up !
ada sorang akak keje butik tu ckp kat ana "Akak nak beli baju ke"
adess
nampak sgt ke aku tua! haha
akak tu salah faham kot..
mana x nyer
gaya aku tu..mcm budak uni punya fasion jer..baju muslimah+ jeans+sport shoes =mcm neard jer..aku pakai..but aku rasa mcm smart jerr
kunci kereta kat tangan kanan  past tu plastik buku Popular kat kiri..
sah..akak tu salah paham..
aku masih budak bawah umur la..~! mana nak drive
uhuk..uhuk..x
lama lgi aku dpt gelaran makcik + acik+ mak saudara = and dlm keluarga ku acik sara+ kak yan +acik tu..acik niy ...and acik ema..akan bersalin yeah..dpt baby cute..!

No comments:

Post a Comment