I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday, December 31, 2012

KAHWIN OHH KAHWIN



HAI, AS'SALAMUALAIKUM KORANG. 

aku nak update sikit sal kahwin ni , heheh OPPSS , bukan aku yang kawen ye kawan-kawan . 
kakak kepada salah seorang kawan ku yang kwen , 

hari jumaat , 28 jadi hari bahagia , dgn sekali lafaz dia sah menjadi isteri , and seorang suami :)

all preparation were done by our's team , smarc 3 alkhawarizmi :) 
proud dapat menyumbang tenaga , PENAT tau ! 
di kesempatan ni  , aku nak ucapkan selamat tahun baru , besok kita menjejakkan kaki 2013 .
bye bye 2012 , i'll will missed all the memory that had on 2012 :)

tak lupa jugak , kepada budak budak sekolah sekalian ,cuti anda dah expired soo rajin kan lah diri tu kesekolah dgn azam yang jitu hehehe .
sape yang spm tahun ni, belajar sungguh-sungguh . aku babap karang .

aku , pulak tengah tunggu tawaran mana-mana sekolah, jadi penggangur laa kejap.
kepada kwn kawan aku yang dah masuk asrama esokk , gud luck menempuhi hidup di penjara asrama buat kali pertama wooohaaa !

No comments:

Post a Comment