I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday, December 10, 2012

PMR RESULT PART 1

As'salamaualaikum , dh lama aku tak update blog kan ? HAHHA cuti sakan itu pasal malas nak update .

ada satu berita yang mengemparkan, membuatkan hati aku tak tenang , dan terus rajin bukak blog untuk update .

petang ni , aku dapat msg dari kawan aku, katanya RESULT PMR akan keluar 19/12/12 nihh . Rabu ni.
terloncat aku dari sofa, nasib bai tak jatuh tergolek-2 .

mehh, baca ni , aku pinjam kejap dari tuan punya blog lain HEHE ;D

STATSTIK CALON PMR 2012

  • Seramai 481,424 calon yang menduduki PMR 2012
  • Sebanyak 3,560 pusat peperiksaan yang dibuka untuk PMR 2012
  • Calon sekolah kerajaan, bantuan kerajaan, dan sekolah agama bantuan kerajaan adalah seramai 448,436 calon
  • Calon sekolah bawah agensi kerajaan (seperti MRSM) adalah seramai 5,846 calon
  • Calon Sekolah Menengah Agama Negeri adalah seramai 10,051 calon
  • Calon sekolah swasta adalah seramai 13,728 calon
  • Calon persendirian adalah seramai 1,151 calon
  • Calon Sekolah Menengah Agama Rakyat adalah seramai 2,212 calon
soo, aty tengah tak tenang , memikirkan result aku . apa yg aku nk wat skrg bnyk doa .

hope OK , seee u soon on next post part 2 :D

No comments:

Post a Comment