I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday, March 25, 2013

11 A's SPM

As'salamualaikum.,.. fuhhh
dah berlapok blog ni aku tak update ,...
*sambil terkinje kinje cm org gile .. korang korang korang .. aku nk gtao nii ,, aku dah masuk asrama ,...
hrumm... walaupun tak setaraf SBP ... SBT .. tapi aku hargai sesgt ..

skrg baru aku tahu berapa peritnye duk asrama weyhh.. tp best ada ramai kawan ...
aku sekarang menuntut ilmu dekat SMK DATO SHEIKH AHMAD ,... SEREMBAN JALAN TUNKU KURSIAH ..
alaaa .. dekat dengan sekolah SHAMS yang debabomm famous .. & Bekas tapak sekolah TUANKU KURSIAH COLLEGH ... yg superferb meletop uhh ...
Hrumm, tapi skrg TKC dah pindah .. aku hanya mampu tengok dari tingkat 4 permandangan bandar seremban .. n sek TKC .. sumpah CANTIK !! ... aku dengar TKC xlama lagi nak dijadikan SMS Perempuan... hrumm..

Heayyyy !! Jangan pandang rendah pada budak yang sekolah SMK okay !! .. aku at ctu amik aliran SAINS AGAMA heheh 11 subjek bnyk nye .. aku xsangke ... boleh ke aku bawak ? INSYA'ALLAH dgn izin ALLAH AKU MESTY BOLEH !!

Walaupepon.. aku xberbangga pon.. and aku xrasa riak .. aku sedar diri aku sape ...

tak lama lagi.. aku jadi pengawas sekolah.. hrum.. makin busy laa idop aku

No comments:

Post a Comment