I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday, July 22, 2011

Tukar profesion + Konflik selesai = syukur alhamdulillah

Assalamualikum reader..
ermm,.adlina tak ada idea nak post apa.?
kita bantai jer lah..yerrk

adlina dah tukar profesion ? apa cer.? ini kawan adlina punya pasal..
ok..sebelum masuk tajuk niy..
moh..baca kisah adlina niy..

ok.macam ini kisah nyerr..
hari khamis lepas 21/7/2011 kengkawan adlina yang bercouple sudah kantoi dgn cikgu.hahah
abiiss la kowang..
kowang mesti tertanya jugak kan ..yg si adlina niy tak kantoi jugak ker?
nak kantoi apa weyh,..dah aku niy anti couple. x pernah mencuba and membuatnya...aku couple dgn Allah jer lah..hahah

nak share niy..masa hari jumaat 22/7/2011 cikgu kaunseling panggil bdk semua bdk perempuan 2al-biruni ..haha..jantung niy dah dug dap dug dap niy..adoi.keranan seorang+ dua org yg buat semua terkena tempiasnya..just forget it.

erm,.sesi kaunseling dimulakan..and topiknya pasal group.?berpuak?
haha,..aku memang x de group.aku kawan semua, dlm kelas..
aku ada jugak usha-usah kisah budak niy gaduh..
hampa x dpt maklumat yang superduper banyak. just tahu mcm tu jer

ok..ckigu dah dpt hidu dah..perubahan drastik..kat muka dan tindak tanduk aku.dah lah duduk depan klu aku gelisah mesti tangan aku niy x reti duduk diam.hah..aku sebenarnya nak cerita ..pasal kisah niy..but ak takot..and aku beranikan diri citer...sampai nangis ooooo..coz takot diowang akan benci ak..

kawan aku g ada problems niy pon nangis time aku citer..pasal dier..ahhh hati ku dirundum kegelisahan..but aku nak dieorang jadi kawan balik...aku gagahkan diri bercerita lagi..yerrr arr kan aku x sanggup tanggung kegelisahan yg sudah bersarang kat dlm hati niy..walaupun kisah diowang x de kene mengene dgn aku..aku sbg pengawas kaunselor mesti arr bertanggungjawab dok..aku dah penat usha-usah suh citer x nak gak..sooo jln penyelesaian nyer jumpa ketua kaunselor a.k.a cikgu ku..

klu x wat pe aku jdi pengawas kaunselor..baik x yah jdi...
betul x..sapa sokong angkat tangan awk?
kengkawan semua puji aku..atas kewibawaan..+ keberanian aku..
aku rasa x perlu lah dieowang puji ak cam tu..itu kerja aku lah..and ak minat kerja cam tu

kata siti kalau aku nak tukar profesion kerja pon boleh..sekarang aku dr adlina kengkawan yg gelar..and memang citer-citer aku nak jdi doctor pon..aku leh jdi pakar kaunselor a.k.a dr kaunselor..lah
chait..kembang semangkok..aku dibuatnyer..

and syukur alhamdulilah aku tengok hubungan persahabtan mereka kembali terjalin....
ok hari sabtu ada bengkel 23/7/2011
sekolah mengadakan bengkel englis languange
apa lagi memang dah tugas aku jdi tukang daftar...errmm tlong jaga kaunter daftar
ada sowang mamat niy..kwn kls aku jugak..aku tengok mata dia mak ooooiiiii bengkak..mcm mlm tdi dia nangis habis-habisan..inagt aku x thu ker..niy pelajar jurusan perubatan lah weyh,.agak-agak lah nak tipu pon
dia salh sowang mangsa kantoi gak niy..
ekeleh cik abg oii.x kan nagis kot?  x gentelment langsung..
belajar dulu..kang dah dpt kerja pergilah minang ana dara orang tuh..
aku tahu mamt niy dah tangkap cintan dng kawan aku..sebab kan kls siap tenung-tenug lgi..ingat ak x nampak ker?

akhir sekali ..adlina nak minat maaf sesangat kat kwan-kwa adlina klu korang terasa dgn post adlina kali niy.

No comments:

Post a Comment