I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday, July 1, 2011

Panas Baran Ku !

duhai,..bulan
kau buat ..aku setiap bulan
nak marah jer
selama seminggu ! pulak tu..hrum.

 korang pun tahu apa sebabnya aku nak marah je!
bendera jepun tengah berkibar sekarang niy ..(hope korang faham apa bende tu)
buat jatuh saham je
korang nak tahu..orang yang bernama adlina ini..telah berjaya mewarisi sifat panas baran..
huh..
tapi bukan dari ayah or ibu...but dari old man kerek..old man panggilan bagi my paksu..haha..dah tua tak kahwin lgi ..tu yg panggil cam tu.

kusut..kusut..kusut..
hari : Jumaat
tarikh: 1 julai 2011
waktu : malam sekitar 8: 30 malam
tempat : pasar malam kg.jawa

disebabkan aku nak marah je..semua benda yg aku buat di kritik..ahh..ada je tak kena.ye la mana tak nya masa bendera jepun tgh berkibar time tu memang aku hot,..abis la tak dpt kawal .so aku ambil keputusan nak carik ketenangan  then..without tingking much  ana ckp kat ibu "ibu..boleh tak kakak nak pergi pasar malam jap.. jalan-jalan ..boring la bu".. and  then thumbs up ..ibu bagi green light la yahoo..!

setiap hari jumaat dlm kamus hidupku..adalah hari yg  plg mengembirakan..becoz..on that day..adlina banyak sesangat masa terluang.. ibu bgi cuti..on that day rest from study..study..study..buat je lah apa yg nak dibuat..
ok..adlina ambil keputusan naik moto..eh..jap..jap..memang la naik moto..adlina mana lah pandai nak drive..but suddenly..sepupu adlina..Megat Amirul Hakimi...kacau daun la budak niy..nak ikut..sibuk!

pasar malam tu tak lah jauh sangat just 1 km je..from rumah..bawak slow-slow..dah lah malam tu sejuk sesangat..bawak phone dengar lagu..sambil mata niy meliau..pandang bintang-bintang yg cantik di dada langit..hrum..tenang sikit..

sampai kat pasar ..tempat yg nak di tuju..mestilah..kat gerai..mak haizah..kat situ ada mira..di tolong mak haizah jual air hehe ..lepak dengan mira kat situ..best jugak terubat hati aku..yg tgh boring..
sebenarnya ada agenda lain..adlina kat pasar tu.. mau carik makanan la...kan? dah nama nya pasar.
sebenarnya adlina lapar la..hehehe..ibu tak masak hari niy kesian kan?
but kan,..perut lapar..tapi tak selera la nak makan..
last adlina makan. masa rehat kat sekolah makan Nasi Ayam kat sekolah yummy..
dlm mood bendera jepun berkibar memang tak selera nak makan

dah lama lepak dgn mira adlina pon..bangun la pe lgi balik..tak reti-reti lagi ke.?
anak dara tak elok ada kat luar waktu yg dah nak lewat lebih kurang pukul 9.00 kot masa tu tak pakai jam tangan..la,.best gak la dpt tengok gelagat pembeli..yg singgah kat gerai acik haizah niy..lawak nak tegelak pon ada..

kesian kan..adik aku..kena marah dengan aku.
dah lah dlm keadaan penat baru je balik dari sekolah dia boleh suruh buat mcm -mcm..
haha
amik kau
tangan aku dah naik kat bdn dia..
emosi aku tak stabil tu
nasib baik..aku pukul x la sakit sangat kot..
bergegar rumah tu dengar suara suparno aku..!
suara aku juara dalam jerit menjerit niy..

ok..lah that all..sekarang niy dah pukul 10:29 malam..and ayah baru balik..yea..rindu sesangat kat ayah
dah seminggu ayah kat terengganu.. mesti lah aku rindu..aku anak maja ayah.! hrum...next week..ayah nak pergi mana pulak?
ayah busy jer
last week ayah pergi,..kelantan  and pahang tak silap kita la..hrum..ok..bye..reader wasalam

No comments:

Post a Comment