I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday, April 16, 2011

yA,.ALLAH berIkanlAh AKU KetABahAN uNTuk menempUHi....Dugaan INi

YA ALLAH,..begitu banyak dugaan yang aku sudah tempuhi..dan akan aku tempuhi nanti..berikan lah aku semangat..ketabahan utk menempuhinya ..dugaan yang ku timpa kali ini..amat memeritkan...aku hampir patah semangat YA ALLH..setiap malam..air mata ku akan mengalir..mengenagkan nya..aku penat..tapi aku harus tabah..air mata ku sudah kering utk menagis lgi..sifat ku seoranag yang suka  tersenyum,.dan periang..tapi mereka tidak tahu di sebalik senyuman itu ada kedukaan ,.kesedihan.di dalam hati ini...itu lah sifat kedua aq suka memendam perasaan..tiba-tibe terdetik hati ku untuk menulis  di blog ini..biar lah dia orng baca ..biar dia org tahu isi hati ku.."aq kesunyian..aq memerlukan seorang kawan"...aku tahu syiffa pun sedih..kerana mereka x nak kawan dengan dia..tapi aq..tetap kawan dengan dia.."syiffa klu ko baca apa yg aq tulis niy..aq nak ko tahu aq pun mengalami perasaan yang tengah ko alami sekarang..aku x tahu..kenapa dia orng x nak kawan dgn aq...hemm,..aq x tahu lah...kekayaan yang aku miliki sekarang...tidak membawa,..kebahagian kepada diri ku..aq x suka org ungkit2 kekayaan aq..n aq x suka orang tahu..aq lebih suka hidup sederhana..aq nak hidup macam orang biasa,....aku skrg amat memerlukan teman sejati..tapi amat susah mencari nyer..aq buntu utk mencarinya..YA ALLAH..tolonglah hamba mu ini...setiap kali aq solat aq akan berdoa agar dikurniakan teman sejati..teman sejati yg dulu meniggalkan ku tanpa sebab..aq hanya dapat melihat..kawan2 ku yg lain membuat keje sekolah bersama..jalan bersama..sema bersama..tika itu.ku berfikir..kenapa merek a x mengajak ku..dulu sering..(x apalah..aq sekarang dah kembali dgn semangat  yg baru..apa yg penting pelajaran..dan aku ingin berjaya..menjadi pensyarah bidang kedoctoran atau pun doctor kanak-kanak)sorry lah klu ada yg tersinggung dgn ape yg aku tulis niy..sebab mase aq tulis niy aku dalam keadaan separuh sedar dengan tangisan yg deras membasahi muka ku abiss basah baju ku menjadi tempat mengelap..air mata...satu lagi yg aq suka terhadap sikap ku..aq x mudah putus asa apabila kecewa aq..akan bersemangat kembali aq x akan memikirkan ia lgi..yg penting matlamatku tercapai.."aMIn"

No comments:

Post a Comment