I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday, February 17, 2012

Demam Panas

As'salamualiakumu w.b.t ...korang semua..
Ya Allah,.dh lama aku tak update blog..Dah berhabuk dengan sarang tabuan, sarang lalat,sarang lelabah dah..
Moh kiter bersihkan cikit ,gi amik baldi,penyapu hahaha.
_
Alhamdulillah, ...pada hari selasa,rabu dan khamis lepas aku telah diserang demam panas,.
Kini, aku telah sihat ...Yeah ! Terima Kasih Ya Allah :)
Semasa demam, Terpaksa laa..dengan berhati dan berat lututnya aku malas nak cuti..
Iyea, laa aku ni dh laa ,.budak y tak reti  nak duduk diam.
Ada sahaja y nak aku buat.,
Tapi, malangnya....niat ingin belajar terbantOt akibat kesan sampingan ubat y aku makan terlalu kuat..
Makan ubat 3 kali 1 hari..lepas makan ubat, mengantOk teros tido..makn ubat, terOs tido..Jadi konklusinya mcm mana aku nak buat keje, baca buku ! adoyai..
tapi,..demam-demam boleh pulak aku berfacebook..tapi kejap je errkk..korang jangan salah faham..nnti aku sembelih korang buat nasi ambeng..

No comments:

Post a Comment