I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sunday, February 19, 2012

Couple Make Life Trouble like havoc

As'salamualikum,..
Hai..
Apa entah ...aku ni..
Tak ada mood nak baca buku..mak selalu marah..kata adlina baca buku..dh la kamu tu nak PMR tahun ni..Tak reti-reti lagi ke? hah..Ok dengar lah ..dengan rela hati my mak membebel..
Yang bestnya..lepas tuh telinga aku kena piat.
mak aiii..best..! korang nak rasa.,,...mari aku buatkn..but girls only yerr.maaaf..y laki Xboleh.
aku fikir-fikir kan balik..betOl jugak kata-kata mak..
Iyea lah, siapa tak nak berjaya...Mak nak aku berjaya...Mak nak aku jadi dokter bergitu juga dgn ayah.
Aku mmg minat nak jadi dokter..dh berazam pun.Aku nak ubah kehidupan keluaraga aku ke arah y lebih baik.
YA, ALLAH..AKU MENANGIS...MENAIP AYAT SELINGAN DI ATAS....ALLAHUAKHBAR.!
Doakan aku berjaya.! ameen !
Haha, kan aku dah cakap..aku ni suka melalut..
Kan dh lari tajuk ....apa y aku nak cerita.! ...sengal betOl laa aku ni..ni lah perangai adlina..mmg bdk ni.
__
Sorry reader...back to the story.
About couple right?
KEy nak tanya korang..couple ni best ke? hrumm..entah lah..aku tak tahu..aku tak penah couple ...Iyea lah kan,..aku sedar siapa aku ni..chewahhh ! ayt tak menahan aku ni.
Eleh, aku Tak heran arrr...nak couple ni..Dh terang benderang disuluh lampu jalan bukit  pelandOk kampung jawa lagi..y couple ni haram...Istilah couple ni...layak diguna utk ore-ore y dh kawin je..Eceh,.aku dh melalOt bahasa Kelantan puloK..lepas ni bahasa terengganu, pahang pulak aku melalut.
Tapi, kan kalu tengok dkt FB makaiii...semua relationship wat sweet couple dgn pasangan masing3..Eceh..Boleh jalan daaaa Podaahh. ngee~ Ehh maaf..aku tak ada niat ae nak singgug sapa3..dh mcm ni lah gaya aku berckp..aku mmg x soscial orang nya....jadi aku senyap je lah pada luaran..tapi aty aku..bila berckp mcm 3 aku kata..heheheh.

key,..Minggu lepas ekk, ary kekasih? aku tak ingat...sbb wat apa aku ingat benda3 mcm tuh..lebih baik aku hapal..math&arab ker y aku lemah..ada jugak faedah.
huhuhuhu
Erm,..tak tahu lah..masih ada lagi tak umat Islam y sambutnya..terutamanaya golongan pelajar  uni..remaja..aku harap tak ada...,nnti mesti keluar newspaper..buang anak dlm tong sampah,tepi jalan..Ya Allah,..kesian baby tu..aku dh lah suka baby..

Weyh, y aku nak cite ni...pasal ..erm..enath laaa..nak tegOr salah..tak nak tegOR lagi laa salah.
Nama ja..pljr sek agama
tapi, tak mcm sek agama..
bercouple..
sok rapat3..pose sana pose sini..huhu entah lah..
MOGA ALLAH MELINDUNGI KAU,DAN BERI HIDAYAH KAT KAU ameen



No comments:

Post a Comment