I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday, August 13, 2013

Hari Raya Aidilfitri 2013

As'salamaualaikum ...  Kami datang nak beraya  ! HAHA  Hai Korang ..
Lama tak Update blog . Walaupun aku rasa dah terlambat aku nak ucapkan

''SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI .. MAAF ZAHIR & LAIN-LAIN " HAHAH .

Lama Gila kan aku tak update? Busy kot . Aku sebenarnya banyak benda nak cerita . tapi  DEK sibuk dengan study .. lagi pun mulai tahun ni kan aku duduk asrama  .
Balik pun memang nak update .. tapi tak kesampaian . akibat LETIH

So , macamana RAYA korang ? BEST ?

Alhamdulillah , raya tahun ni BEST kot bagi aku  ...  tahun depan tak raya nak SPM kot HAHAH #Bajet

Makin besar makin , rasa nak raya tu kurang . BETUL tak ? HOHO

BTW , kalau raya mesti banyak makan . aku risau kot . BADAN mmg dah naik  HUHUH #alamak

Haaa, raya-raya jugak . HOMEWORK ? #ALAMAK ! buku entah kemanaa

Okay lah , aku tak nak membebel lama .. bosan pulak korang baca aku punya entry . BTW bnyak dapat DUIT RAYA tak ?
ececehh , budak-budak excite laa raya cenggini nak kumpul duit .

lagi 3-6 tahun aku pulak yang kene sediakan duit raya HAHAHH #dahBESAR

aku sertakan gamabr raya aku . Sebenarnya ada bnyk lagi dalam fon MALAS nak menapak amik FON . yang mana ada je lah dalam PC ni K ? :)

Aku nak pergi beraya ni .. TATATTA








#AMARAN : jangan GELAK . 

No comments:

Post a Comment