I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday, October 20, 2012

USTAZAH ADLINA ?

As'salamualaikum u ollsss . HAHA

ary ni , aku ada pengalaman baru .. sebelum tu aku nak cerita kat korang .
malam 19/ 10/ 2012 aku terima panggilan daripada number tepon yang aku tak kenali ..

cewah, dengan beraninya aku mesty lah angkat kan , :)

ooowh, rupanya aqilah yang menelepon ku hehe

katanya, nak mengajak aku ke program j-qaf . jd fasilitator . tolong ajak budak - budak ni ..
sebab ramai tenaga pengajar tak ada . aku yang berbekalkan ilmu agama yang tak banyak mana , aku yg asalnya pelajar sekolah agama , aku buat lah sekadar yang aku mampu

Aku dapat ajar, budak tahun 4 ibnu sina & ar radzi .. aku rasa kumpulan aku kot yang paling ramai sebab aku kena gabung dgn group lagi satu .. cikgu dia orang ada mesyurat .

Alhamdulillah Allah permudahkan urusan aku hari ni , untuk mengajar budak budak ni , habiskan sillibus diaorang heheh . teror tak aku? ade bakat jd ustazah taw heheh

mula - mula masuk kelas , dieworg bagi salam ,

""As'salamualaikum w.b.t ustazah "" YA ALLAH , kekoknya aku .. malu pun ada . HEHE
aku dipanggil ustazah , alamk rasa cm xlayak je

nasib baik budak budk ni sporting , enjoy aku ajar budak budak ni .. tp kn , agak penat nak mendaki tangga . HAH Akhirnya aku lah orang terakhir yg akn masuk kelas .
*budak2 tu laju je hehe

APa pun ,memang aku enjoy ajar bdk2 ni . tapi penat gila . mmg penat baru aku tahu keje cikgu , ustz , ustazah ni bukan senang . kene bagi budak2 ni faham . then lau ada beribu2 anak murid tak mati aku nak ajar HAHA tapi tak pe aku ajar ikhlas taw

Rindu aku dgn sekolah lama , SKKS .. td dapat jumpa cikgu2 . rindu sgt








see, enjoy tgk gmbr anak murid aku ehhee



No comments:

Post a Comment