I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday, September 22, 2012

KASIH ANAK BUAT IBU




Bismilllahirohmanirohim

As'salamualiukum w.b.t ...

Tak terkata hati, lidah ingin menutur bicara .. Tak terluah perasaan yang terpendam . Tak sampai hati .. ahh, .. aku cukup lemah .. lemah . Ya memang aku seorang budak yang lemah , tapi pada fizikal orang nampak aku kuat ! sentiasa tergelak .. tersenyum . seperti orang yang tiada masalah .
Entah laah ... Hakikatnya tiada siapa yang tahu . Bertapa sakitnya hati ni .. memendam rasa .
Rasa RINDU
Rasa HIBA
Rasa SAYANG ..
Rasa TAKOT

Semua bercampur baur

Sudah 9 Hari ibu aku masuk Hospital . Ya Allah .. aku lag yang jaga keluarga aku bila ibu tak ada . Perit .. Perit sangat sangat .

Apa kan daya . itu tanggungjawap yg ibu telah beri pada aku .
Aku terima dengan hati yang terbuka .

Bertapa aku sedar, pentingnya seorang IBU dalam institusi kekeluargaan .
AHH, semasa post ini ditaip .. aku tak tahan,. SUMPAH aku tak tahan . air mata aku bergitu murah keluar ..basahkan muka ku . sembamkn mata ku .

aku nak IBU,
AKU NAK IBU !


Aku seperi hilang arah , apabila ibu masuk hospital .. aku hilang arah .. study entah kemana . YA ALLAH .bantulha aku . aku ada exam besar tak lama lagi . PMR .

ULANGKAJI ? ya Allah . kuatkan semnagta ku !

doa ku moga ibu cepat sembuh , amin

“Maka sifat sabar itu adalah sikap yang baik, dan hanya Allah sahajalah tempat meminta pertolongan” (Surah Yusuf:18)

No comments:

Post a Comment