I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday, August 27, 2011

Jangan Cemarkan Agama Islam

Tolonglah..tolonglah sangat-sangat
jangan cemarkan atau calarkan maruah agama Islam di mata orang lain
huh
aku kecewa sesangat..kecewa aku lgi teruk dari kecewa putus cinta
aku kecewa dengan sikap segelintir umat Nabi Muhammad niy
korang nak tahu tak?
apa yang buat aku kecewa

soo...meh sini duduk dpn laptop /computer lek lok..
try baca ini cerita kisah benar niy..tuan punya blog yg nampak

ok ..tersebutlah kesah ....haru...
27/8/2011
6.58 ptg

sy tgh lek lok naik moto kehulu kehilir sebab nak mencari kelapa atau lebih tepat lgi nak pi beli kelapa parut lah...
my makngah suruh..so..nak buat macma mana pergi jer lah..
sy kan budak  baik..

pergi ke satu kedai..ke satu kedai hai..krisis kelapa apa Malaysia niy..."adik kelapa dh habis"
tuh jer lah modal nyer
tiba di satu simpang niy..
haha
di situ lh ramai budak-budak bujang dok melepak jerk keje nyer
aku sesajer arr meliau kan mata ..
aiii
maklumlah den kan dh lama tak cuci mata tengok persekitaran kampungn niy..
then at the main point..korena mata tertacap pulak kat sekumpulan bdk2 bujang and sebuah kereta yg membelakangi die orang

"dalam hati dok cakap"
apa lah yang mamat niy buat..
tanpa di sangka dan ku duga
aku ternampak dia orang makan....
makan...
makan
..kalu tak salah aku lah diaorang mkn..ayam percik kot..
ermm,..
maunya x terkejut beruk
and orang tu pon perasan yg aku ternampak aktiviti yang x bermoral..and entah lah x tahu nak klasifikasikan macam mana..

huhu..nak jer aku debuk orang niy
cer saabr kan dah nak dekat beberapa minit jerk lgi nak buka..
huhu
kecewa sesgt
dah tua bangka pon
perangai mcm tuh
hormat lah sikit bulan Ramadhan niy

dalam hati huhu dah sumpah seranah macam-macam kat orang tuh
alamak
berapa tan dosa aku dpt

so..jgn tiru mcm mamat tdi yerkk..dose tinggal pose...kecuali ada sebab..

No comments:

Post a Comment