I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday, May 7, 2011

SelAmAt HarI iBu

 
ibu saya  sebelah kanan
selamat hari ibu saya ingin ucapka kpd ibu saya Siti Azura binti  najuri..kakak sayang sgt sama ibu..ok..deal.. pada tanggal 7/5/2011  waktu : 6.36 petang telah termetrai satu perjanjian yg telah diadakan di dalam kereta..yg dibuat antara ibu dan saya,..
antara isi-isi perjanjian
  1. pada hari ibu nanti iaitu pada 8/5/2011 saya wajib melakukan kerja rumah seperti menyidai pakaian , memasak dan mcm lgi yg disuruh ibu
  2. ibu hanya duduk , memerhati dan mengarah..hehe
ibu sgt gembira kerana hari lahirnya dan hari ibunya jatuh pada bulan 3..so..kami semua dirumah harus menyelebratenyerr..hehe..saya mendoakan ibu bahagia..n bawak keputusan ..PMR ,SPm.STPm..yang baik akan dtg .hehe

No comments:

Post a Comment