I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday, March 9, 2011

kesianya..huh..

emm,..aku tak  ada idea.. dan tak ada mood laaa. nak post kat blog hari ini..emm.. maaf la ye follower ku.
sebenarnya, nie nak cerita, pasal sorang kawan aku nie,.masa rehat tdi kat sekolah  dia ada problem..huh..
aku sebagai pengawas kaunseling pe la lagi mainkanlah peranan..dah tugas aku..aku jalan la menuju kat dia ..dan tanya kenapa....why u crying,,..?,..hah?
dia tak nak bagi tahu ...
kali ketiga aku tanya baru dia jawab.masalah dia adalah
  1. "adlina nak tahu tak aku tak ada kawan baik semua orang ada"
  2. "adlina dia org tak nak kawan aku"
  3. "adlina dia orang benci aku'
  4. "adlina sebab dia orang  tak nak kawan aku coz aku over sangat bila masa mata pelajaran arab'
  5. dan banyak lagi lah
bila dia cakap yg dia tak de kawan baik tu..hati aku rase sedih..
coz aku pun ada kawan baik tapi dulu. ada sekarang dia org x kawan aku lgi.
dia org khianati aku
..dia org ambil kesempatan atas kepandaian aku
sekarang aku tak de kawan .. budak kat kelas aku pun nak tak nak jerr.kawan aku. bila dia org susah
..mintak tolong aku
 dah senag tingggal aku..
 x perr arr..aku berazam belajar bersunguh sungguh ..kwn bukanya penting sgt
aq lebih suka mkn.n .belajar..sorang..sorang
balik cerita kawan aku tdi
dah dengar sebab dia nagis aku pun ikut nangis sekali..coz ada kene mengena ngan aku cikitlarr
..aku ambil keputusan bawak jumpe cikgu kaunseling
dan dia diberi kaunseling..
tapi aku rase kes dia dah selesai kot..skrg nie

No comments:

Post a Comment